Transparency podnio prijavu protiv NS Radom za boljitak

16.11.2012

Nakon otvaranja izborne kampanje, Narodna stranka Radom za boljitak je postavila svoje plakate u neposrednoj blizini plakata Ministarstva poljoprivrede FBiH.
Foto: CIN

Transparency International (TI) Bosne i Hercegovine (BiH) je podnio prijavu Centralnoj izbornoj komisiji (CIK) protiv Narodne stranke Radom za boljitak, zbog kršenja Zakona o finansiranju političkih partija BiH.

Ova nevladina organizacija je saopćila da je kampanja „Kupujmo domaće“ koju je finansiralo Ministarstvo poljoprivrede Federacije BiH iskorištena za promociju Jerka Ivankovića Lijanovića i Narodne stranke Radom za boljitak, kojoj on pripada.

Ovim je jasno prekršen Zakon o finansiranju političkih stranaka BiH koji zabranjuje finansiranje kampanje iz budžeta ili od strane državnih organa. Kampanja predstavlja još jedan od primjera zloupotrebe pozicije u javnim institucijama i budžetskih sredstava u cilju promocije stranke i prikupljanja glasova, navode u TI-u.

Srce u središtu kampanje stranke i ministarstva.
Foto: CIN

TI BiH poziva CIK BiH da oštro sankcioniše ovakve zloupotrebe i pozove na odgovornost čelnike Narodne stranke Radom za boljitak. Nevladina organizacija se poziva na medijske natpise prema kojima je u kampanji Minstarstva poljoprivrede utrošeno oko 330.000 eura.

Centar za istraživačko novinarstvo (CIN) iz Sarajeva je početkom augusta otkrio (link) da je u kampanji Ministarstva poljoprivrede FBiH korišten slogan „Kupuj domaće – kupuj srcem“ koji podsjeća na izborni slogan politička stranke Radom za boljitak – „Srcem za boljitak“.

CIN je, također, otkrio i da je kampanja poreske obveznike FBiH koštala 671.000 KM.

Jerko Ivanković Lijanović je kazao da je Ministarstvo platilo kampanju sredstvima koja su proračunom predviđena za podršku poljoprivredi i da je to u skladu sa važećim zakonima i pravilima. „Smatrali smo da će svaka uložena marka dati daleko veći efekt, nego da damo direktno novce poljoprivrednicima“, kazao je Lijanović za CIN.

Plakati kampanje „Kupujmo domaće“ sa fotografijom Jerka Ivankovića Lijanovića su postavljeni sredinom ljeta na stajalištima gradskog prijevoza u Sarajevu, jumbo oglasnim prostorima i drugim plakatnim mjestima u gradu, a od početka izborne kampanje, sedmog septembra, uz njih su postavljeni i plakati stranke Radom za boljitak, sa sloganom „Slušaj srce-spasi svoje“.

Objavljeno: 12.9.2012. godine

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Označena polja je obavezno popuniti.

Bijeli hljeb

Energopotencijal u BiH

Javne nabavke